Wednesday, July 21, 2010

PERTEMUAN SULIT TERBONGKAR!!

Maklumat yang disahkan memaklumkan kepada atok semalam(21/07/2010) 7 orang AMK Perak diketuai oleh AZMAN MARJOHAN (Ketua AMK Teluk Intan) telah menemui DS Najib berdiskusi tawaran untuk melompat ke UMNO. Pertemuan di atur oleh Hamdan Taha berserta bekas ADUN PKR yang kini Bebas tetapi mesra UMNO-BN. Isu ini berlegar sejak berita AMK Perak – Dedah Konspirasi ‘Sogok Wang’ Untuk Keluar Parti pada 26 Mei 2010 yang lalu.


Info Ringkas si Kapla: Opportunis, Pandai memujuk,Kuasa membeli tinggi(banyak duit),Tauke Pasir, antara orang yang tak puas hati dengan kumpulan SEMESTA Sdn Bhd, pendokong blog Air Mata Selangor membantai kepimpinan Tan Sri Abdul Khalid MB Selangor berkaitan hal pasir di Selangor di awal penubuhan, "strong connection" dengan Jamal ADUN Bebas Behrang dan Hamdan Taha(Penyusun Hal Ehwal Politik MB Haram Zambry), Bermasalah di Cabang Tanjung Malim,Mesyuarat lama dah tak mai..


SASARAN si Kapla...




























Komplot nie dah di dalam pengetahuan dah lama dah...kita tungggu dan lihat apa tindakan PKR Perak khususnya AMK Perak yang diketuai YB Yunus dalam menangani isu ini.

CARGAS & PANTAS?

LEMBAB?

TERHEGEH-HEGEH?

BUAT DEK?

TAK DAK IDEA?

ATAU Tunggu..apa nak jadi pulak lepaih nie..!! Macam sadiq Segaraga..

No comments:

Post a Comment