Saturday, February 27, 2010

Hi..Hi..idup!! MeLayu! Solidariti 76 NGO..

76 NGO Melayu bergabung


PRESIDEN PERKASA, Datuk Ibrahim Ali (kanan) bersama ketua NGO yang hadir pada Pelancaran Majlis Perundingan Melayu (MPM) dan Menandatangani Watikah Pengisytiharan oleh wakil-wakil NGO di Kelab Sultan Sulaiman Kampung Baru, Kuala Lumpur, semalam.




KUALA LUMPUR 27 Feb. – Demi menjaga kepentingan bangsa, agama dan negara, 76 pertubuhan bukan kerajaan (NGO) Melayu peringkat negeri dan kebangsaan hari ini bergabung di bawah satu payung yang dinamakan sebagai Majlis Perundingan Melayu (MPM).

Menurut Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa Negara (Perkasa), Datuk Ibrahim Ali, MPM ditubuhkan demi menjaga maruah penduduk bumiputera terutamanya orang Melayu.

“Semakin jelas nampaknya berlaku tekanan terhadap hak dan keistimewaan orang Melayu di tanah air sendiri dan juga kedudukan agama Islam sebagai agama rasmi Malaysia.

“Bukan itu sahaja, MPM juga berperanan sebagai benteng yang mempertahankan kedudukan dan kedaulatan Kesultanan Melayu yang sering dipertikaikan,” jelas Ibrahim yang juga antara pengasas MPM.

Beliau berkata demikian ketika Majlis Pelancaran MPM dan juga majlis Menandatangani Watikah Pengisytiharan oleh wakil-wakil NGO yang menganggotai MPM di Kelab Sultan Sulaiman, Kampung Baru, di sini hari ini.

Apa barangg…hoi!! Pelakon Baru, Skrip sama, Pengarah sama@Pelakon Lama..semuanye dari Akademi yang sama!

Kah! Kah! Kah! Guna Pelakon Baru kerana yang lama dah tak boleh pii..berkarat!! Sekarang dok kerusi Pengarah!

Kah! Kah! Kah! Konon-kononnya dengan Pelakon Baru dapat “grasp” perhatian generasi baru Melayu tapi malangnya rata-rata Pelakon Utama di kalangan Pelakon Baru nie pun dah berkarat!!Bekedut dah!!

Kah! Kah! Kah! 76 NGO + Brahim Ali = Pertubuhan Brahim Katak! bukannye Pertubuhan Bukan Kerajaan!

Kah! Kah! Kah! Elok ler sekarang pun ujan lama dah tak turun…ramai katak lagi baguih!

Kah! Kah! Kah! Tandanya AMNOE dah tak leh pii dah!!Sebut AMNO, guna AMNO, atas apa pun jika AMNO memang tak bleh pii dah!! Jadik sekarang AMNO terpaksa belajar main Silap Mata dari Raja Katak Brahim Ali!! Kah! Kah! Kah!

Hee! Hee!Hee..Lepaih nie Brahim Ali cadang pulak agar AMNO dibubarkan dan semua gerombolannye berpindah ke parti MAHAPERKASA! Alasan? Sebab AMNO tak bleh pi dahh!!Kah! Kah! Kah! Cerdik juga si Raja Katak nie! Cerdik-cerdik buah peliorr..!Kah! Kah! Kah!Kiok!

Kah! Kah! Kah! masuk PSSC lagi baik! Persatuan Suami-suami Curang! nie Osman jailu mesti suka! Kah! Kah! Kah!

2 comments:

  1. kahkahkah pasal tanah Kpg baru katak nih taknak bising pun... Abislah kene jual lah tanah kampung baru.. katak bodek najib..

    ReplyDelete
  2. mereka2 telah dinasi kankangkan ole berahim katak...

    ReplyDelete