Saturday, September 18, 2010

PENILAIAN LUAR LINGKUNGAN : DEBAT AMK

Sesi soal-jawab dengan peserta


Pertembungan adik-beradik

Alhamdulillah Debat Sulung AMK telah berlangsung dengan jayanya malam tadi walaupun hujan yang cukup lebat membasahi sekitar bandar Taiping sejak petang hingga lewat malam. Pihak penganjur mengucapkan syabas kepada para panelis kerana cukup matang sepanjang kebersamaan di dalam program tersebut. Hujah diberikan ada asas intelek jauh sekali terperangkap di dalam kerangka emosi dan serangan peribadi. Pertempuran idea serta gagasan yang ditonjolkan! Syabas!!

Misi & Visi: Pertempuran Idea...Syabas!
Hasmi

CheguBard

Rafizi

Kepada para peserta, kami mengucapkan ribuan terima kasih kerana iltizam serta kematangan ketika kebersamaan di dalam program ini. Soalan yang dilontarkan berkualiti dan tidak beremosi dan ini menepati hajat dan tujuan kami di UREKA.ASIA, soalan yang dikemukakan tiada tapisan dan pemilihan...anda bertanya, para panelis menjawab! Anda kritik, panelis beri pencerahan!Berbeza pandangan, Bersama raikan! Ini budaya ilmu, unsur budaya baru, politik baru..no heart feelings, no blocking, no censoring..speak your mind!

Jawatankuasa utama debat bersama Panelis

Bagi pihak penganjur, segala kekurangan mohon dimaafi dan insyaallah segala kritikan dan pandangan kami akan diperhalusi dalam sesi PENILAIAN DALAM LINGKUNGAN yang akan diadakan sedikit hari lagi.

Bertemu kita di Kemuncak DEBAT ini insyaallah di Selangor pertengahan Oktober ini..doakan!

Penilaian Luar Lingkungan klik sini.

No comments:

Post a Comment